diumenge, 1 de novembre del 2009

Bases del concurs


OBJECTIUS PRINCIPALS:

AULES ENDREÇADES, RECICLAR i ESTALVIAR

Una comissió de professors i alumnes s'encarregaran de supervisar l'estat de les aules i el compliment de les normes establertes al concurs. Les "inspeccions" es faran per sorpresa i regularment (més o menys dos cops per setmana).


Paràmetres que avaluaran la comissió són:
  • RESIDUS

Ús correcte de les papereres: paper, envasos i rebuig.

Bon estat de les papereres i netedat

Els fems correctament separats

Buidar les papereres groga i blava per tal que no s'acumuli la brossa a l'hora de tutoria.

Recordau:

El paper d'alumni és molt contaminant. Procurau no portar-ne. Paperera groga.

Els tovallons de paper del berenar va a la paperera grisa o a l'orgànica NO a la blava.

  • NETEDAT I ORDRE A L'AULA

Taules sense pintar.

NO fems a terra.

Taules i cadires ordenades.

  • ÚS DE L'ENERGIA

S'apagaran els llums en sortir de l'aula o quan quedi buida.

Finestres tancades si la calefacció està encesa.

En acabar el dia les finestres s'han de baixar i tancar.

  • OBTENCIÓ DE PUNTS EXTRA

Podeu aconseguir més punts realitzant accions mediambientals en grup:

cartells, notícies, netejar el mobiliari,..


L'OBJECTIU és NO EMBRUTAR i no netejar la classe.


CLASSIFICACIONS

Les puntuacions obtingudes pels grups participants es faran públiques quinzenalment. Els ítems que s'avaluen puntuen de 0 (molt malament) a 3 (molt bé).


PREMI

A finals de curs es proclamarà un guanyador. Però aquest any hi ha una novetat: hi ha un PREMI pel mes de març.


ÀNIMS A TOTS!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada